2cureX afholder i morgen den 15. november et strategisk deep dive, hvor selskabet vil give et indblik i markedsudviklingen og den strategiske proces indenfor funktionel følsomhedstest overfor forskellige lægemidler.

2cureX har på nuværende tidspunkt tre tests målrettet tyktarmskræft i markedet og et distributionsnetværk, der omfatter 17 lande i Europa og Mellemøsten. Ifølge 2cureX er de perfekt positioneret til at udnytte den udvikling, som der sker i markedet på nuværende tidspunkt, hvor følsomhedstest får en stigende anerkendelse og større vigtighed for behandlingen af den enkelte patient. Til eventet vil der blive givet en dybdegående beskrivelse af 2cureX’ udvikling gennem de seneste 12 måneder og et indblik i fremtidens muligheder. 2cureX har planlagt følgende emner:

  • A clear description of 2cureX’s ongoing strategy
  • The market opportunity in colorectal cancer
  • Feedback from the market
  • Status of the execution of our strategy
  • Future goals

Efter præsentationen vil der være en Q&A session med CEO, Fernando Andreu og den danske stifter og nuværende CSO, Ole Thastrup. Eventet bliver afholdt den 15. november klokken 13:00-14:30, og kan findes her.