Konsolidator har i dag meddelt, at de har indgået et strategisk partnerskab med Visma e-conomic, hvilket stemmer overens med Konsolidators strategi om at arbejde tæt sammen med cloud ERP-systemerne.

Samarbejdet indebærer, at e-conomic nu vil tilbyde Konsolidator som et add-on til deres ERP system. e-conomic har mere end 165.000 kunder, hvoraf ca. 1% er koncerner og dermed i Konsolidators målgruppe.

Konsolidator integrer allerede med e-conomic og tilbyder free trial og self-onboarding, hvilket gør det let for nye brugere at komme i gang. Men med det strategiske samarbejde har Konsolidator også fået en plads på e-conomics marketplace (hvor e-conomic brugere kan søge efter add-ons og integrationer). Med en plads på e-conomics marketplace og et samarbejde om at promovere Konsolidators konsolideringsløsning vil Konsolidator få væsentlig mere synlighed blandt e-conomic brugere. Konsolidators CEO, Claus Finderup Grove ser et pænt potentiale i den øgende synlighed på e-conomic:

Our ambition is to become the market leader within group consolidation for e-conomic users by offering a plug-and-play consolidation add-on. With self-onboarding, integration to e-conomic, a free trial, and a listing on the e-conomic marketplace, we see a big potential in e-conomic becoming a fast-growing sales channel. And equally important, a sales channel that allows customers to test and onboard our software themselves without needing personal assistance.

Konsolidator har desuden offentliggjort en ny kunde på deres LinkedIn i dag, hvor de byder velkommen til den børsnoterede virksomhed, HusCompagniet. Blandt andre af Konsolidators børsnoterede kunder, kan findes NTG, Zealand Pharma, Trifork, H+H og Boozt.