Konsolidator har i dag annonceret, at de åbner op for såkaldt self-onboarding, der gør det muligt for selskaber selv at koble sig op på Konsolidators system.

Det er som et led af Konsolidators vækststrategi, hvor de ønsker at optimere og styrke brugerrejsen. Det er et vigtigt step for Konsolidator, som gennem self-onboarding har mulighed for at skalere onboarding processen. Næste strategiske step er at åbne for gratis prøveperioder, som Konsolidator forventeligt lancerer i H2 2022. Self-onboarding er assisteret af Konsolidators hjælpecenter, hvor der er introduktionsvideoer og guides, som sikrer, at de nødvendige oplysninger bliver givet til selskaberne.

I denne forbindelse udtaler CEO, Claus Finderup Grove:

Simplicity has always been a core value for us, and this goes for our onboarding as well. And for two reasons. First of all, a simple and intuitive onboarding allows the customers to do it themselves, which allows them to get started sooner and get to know the product’s value sooner. And secondly, self-onboarding makes our business model more scalable, contributing to higher and faster customer conversion rates.

Det primære segment som Konsolidator imødekommer gennem denne strategiske udvikling, er de mindre selskaber, der har begrænsede tidsmæssige ressourcer, hvor tidszoneforskelle yderligere besværliggør en almindelig onboarding proces.