OrderYOYO har her til morgen udsendt en opdatering til markedet. Her meddeler selskabet, at de ved udgangen af 2021 realiserede en ARR på 120 mio. kroner, hvilket er i overensstemmelse med senest udmeldte forventninger på 110-125 mio. kroner.

Selskabet oplever fortsat, at deres partnere på det britiske marked er under pres. Derfor har selskabet i de seneste tre måneder fokuseret på at hjælpe deres partnere under de forhold, som de står i, hvilket har haft en positiv indvirkning for restauranterne. Det danske, irske og tyske marked fortsætter efter planen.

Efter opkøbet af Happz har selskabet analyseret det tyske marked og forberedt sin tyske version af produktet. Selskabet er nu klar til at øge investeringerne i det tyske marked, og vil i 2022 accelerere sin strategi i Tyskland.

Antallet af restaurantpartnere endte på 5.037 restauranter ved udgangen af 2021, hvilket også er i overensstemmelse med de forventede 5.000 restauranter. Selskabet fastholder sine forventninger til 2022, som lyder på en ARR i intervallet 140-170 mio. kroner.

Omsætningen og EBITDA for 2021 vil blive offentliggjort ifm. årsrapporten d. 22. marts. I 2022 forventer selskabet at nå en omsætning på 120-135 mio. kroner og et EBITDA-resultat på 5-15 mio. kroner.