RISMAs vækststrategi er opdelt i fire områder: Alt i en GRC Platform, Fokuseret Marked, Partnersalg og In-bound-fokuseret markedsføring.

Alt i en GRC-platformen har RISMA allerede udviklet, hvorfor de kan varetage alle GRC (Governance, Risk Management and Compliance) opgaver for et selskab. De fleste selskaber starter ofte med at bruge ad-hoc løsninger eller enkelte løsninger gennem flere selskaber. Når selskabet modner sig, går de ofte over til at bruge en alt i en løsning, som eksempelvis RISMA leverer. RISMAs løsning er dog modulopbygget, så man kan også starte med et enkelt område med RISMA, men selskaberne ved, at de starter med en platform, de kan vokse med i takt med behovet opstår på andre områder og dermed ikke ender med 4-6 forskellige softwareløsninger for at arbejde med GRC.

Den fokuserede markedsstrategi er et ganske normalt værktøj indenfor vækststrategi, hvor der bliver lavet en række fokuspunkter for eventuelle markeder. RISMA udvider kun til et marked, såfremt de mener, at det er et marked, der er klar til deres løsning. Her er de tre skandinaviske lande i størst fokus, da de bruger flest penge per indbygger/per virksomhed på GRC.

Partnerstrategien er opbygget omkring, at RISMA skal have nogle stærke partnere, som anbefaler deres platform til partnerens kunder. Dermed opbygges der et flow af kvalificerede selskaber, som RISMA kommer i kontakt med gennem partnerne. Samtidig fungerer partnerne som rådgivere på både RISMA softwaren og GRC-udfordringer generelt. RISMAs typiske partnere er de store revisionshuse, managementkonsulenter, advokatselskaber, rådgivende ingeniører og softwareleverandører.

In-bound marketing handler om at tiltrække potentielle kunder gennem relevante og hjælpsomme informationer. Det har RISMA implementeret i Danmark gennem 2021, og forventer ligeledes at implementere det i Norge og Sverige.

RISMA forventer frem mod 2023 at vækste deres ARR fra 14,5 mio. kroner i Q3-21 til 42,2 mio. kroner ved udgangen af 2023. RISMA forventede ved børsnoteringen en ARR på 14,6 mio. kroner ved udgangen af 2021. Derfor har RISMA tidligere på året også opjusteret deres guidance for 2021 til en ARR på 15,0-15,4 mio. kroner.