Trophy Games offentliggjorde i går aftes regnskab for 2021, hvor selskabet øgede sin omsætning med 35% YoY.

Det har været et begivenhedsrigt år for Trophy Games, hvor en børsnotering satte gang i den nye vækstplan og medførte to opkøb. Trophy Games har opkøbt Xombat og Tiny Titan Studios, hvilket skete i hhv. april og december måned. På trods af de to opkøb har Trophy Games fortsat en stærk likvid beholdning på 37,7 mio. kroner.

Trophy Games nåede en omsætning på 41,5 mio. kroner mod 30,8 mio. kroner i 2020. Antallet af unikke betalende brugere var 106.410, hvilket er 63% højere end sidste år, hvor der var 65.343 unikke betalende brugere. Det samlede antal installationer var 6,1 mio., hvilket er 75% højere end sidste år, hvor de havde 3,5 mio. installationer. Selskabet nåede et EBITDA på 2,2 mio. kroner mod 5,5 mio. kroner i 2020.

Gennem året har Trophy Games skaleret sin organisation væsentligt. I overensstemmelse med IPO-planen har selskabet ansat en CFO, hvor organisationen samtidig er vokset fra 23 til 40 medarbejdere. I 2022 forventer Trophy Games at fortsætte skaleringen af teamet og vækste yderligere. De forventer at nå en omsætning på 70-80 mio. kroner og et EBITDA på 4-8 mio. kroner. I 2022 håber Trophy Games desuden at gennemføre yderligere opkøb, som kan bidrage med 8-10 mio. kroner i omsætning gennem året.