MapsPeople har i dag meddelt, at de har fornyet deres partnerskabsaftale med Richo Spaces og tager samarbejdet til et nyt niveau.

Ricoh Spaces er en globalt førende platform for arbejdspladser, som tilbyder booking af skriveborde og mødelokaler, besøgsstyring, vejvisning og meget mere, som er relevant for selskabets mange erhvervskunder. Den nye aftale mellem MapsPeople og Ricoh Spaces har en initial årlig værdi på 1,5 mio. kroner, hvilket gør det muligt for Ricoh Spaces at opgradere sine mere end 100 store erhvervskunder til højopløselige 3D-kort på MapsPeoples platform, MapsIndoors, samtidig med at de hurtigt udvider deres kundebase understøttet af en brugeroplevelse i verdensklasse.

MapsPeople benytter sig af en partnerskabsmodel til at udbrede adaption af deres kortløsninger. Det betyder helt konkret, at MapsPeople fokuserer på at indgå denne type af samarbejder, hvorefter samarbejdspartneren sørger for at onboarde erhvervskunderne på platformen. Derfor kan en forlængelse af eksisterende eller indgåelse af nye samarbejdsaftaler også potentielt betyde flere hundrede erhvervskunder og flere tusinde brugere. Derudover er der mulighed for at skalere gennem disse partnere som partnerne vækster, og opnår nye kunderelationer.

Ifm. fornyelsen af partnerskabsaftalen med Richo Spaces udtaler administrerende direktør i MapsPeople, Morten Brøgger:

Jeg er meget tilfreds med, at vores partnerskab med Ricoh Spaces har nået dette niveau, og jeg er sikker på, at dette kun er begyndelsen på et meget betydningsfuldt partnerskab, der vil skabe fremtidig vækst for begge vores virksomheder. Den måde, vores indendørs kortlægningsplatform kan hjælpe med at fremvise de innovative funktioner på Ricoh Spaces-platformen med en uovertruffen brugeroplevelse, er noget, vi har arbejdet hårdt for at opnå gennem vores investeringer i 3D High Definition kortlægningsteknologi.