DecideAct meddeler i dag, at de nu introducerer en ny ”free trial” AI-drevet version af sin cloudbaserede Strategy Execution Management-platform, der er designet til enkelhed og tilgængelighed for både mindre teams og store organisationer.

Med en brugervenlig online tilmeldingsproces og en meget budgetvenlig abonnementspris har det ifølge DecideAct aldrig været nemmere at implementere strategier. Dette vil demokratisere strategieksekvering og fjerne enhver undskyldning for ledere til at opgradere deres tilgang til team- eller virksomhedsstrategi.

Den nye abonnementsmodel, der starter ved kun €100 for et lille team, fjerner adgangsbarrieren betydeligt. Det gør det muligt for ledere at prøve DecideActs platform gratis og derefter købe et abonnement uden at skulle indhente godkendelse eller afsætte store budgetter. Det nye prisniveau, som gør professionel strategieksekvering tilgængelig for mindre teams og organisationer, muliggøres af en enkel og AI-drevet online konverterings- og onboardingproces.

Med lanceringen forventer DecideAct at tiltrække op til 4.000 nye brugere i løbet af de næste 18 måneder. Det vil tilføre en ny annual recurring revenue (ARR) på 9.000.000 kroner. Virksomheden ser desuden et stort potentiale for at fremskynde denne vækst med yderligere investeringer i markedsføring. CEO og co-founder, Flemming Videriksen udtaler:

Vores mission er at modernisere strategisk ledelse ved hjælp af teknologi, og med denne lancering tager vi et stort skridt i retning af at gøre vores platform tilgængelig for mange flere virksomheder. Vi ønsker at fjerne alle barrierer for en vellykket strategieksekvering, og med en gratis prøveperiode, lavere abonnementspris og en enkel, selvbetjent tilmeldingsproces kan teamledere nu hurtigt komme i gang og teste vores platform uden langvarige godkendelsesprocedurer.