DecideAct har i dag meddelt, at selskabet har underskrevet et letter of intent omhandlende et strategisk partnerskab med et markedsledende amerikansk selskab.

Aftalen omfatter selskabernes intention om at introducere DecideActs software og services til alle partnerens amerikanske kunder. Det første step omhandler at identificere forsøgskunder i tredje kvartal 2024 samt hvordan parterne vil gå til markedet. Derefter er planen at tiltrække de første reelle kunder til DecideAct digitale platform fra fjerde kvartal 2024. Aftalen betyder, at flere end 2.000 potentielle kunder vil blive introduceret til DecideAct.

Ifølge det underskrevne letter of intent vil de to parter undersøge muligheder for produktintegrationer, produktforbedringer, markedsføring, salg og komplementære services, der forbedrer den samlede value proposition. Specifikke detaljer vil blive defineret i en formel aftale, hvorefter navnet på den nye partner kan blive offentliggjort.

CEO og medstifter af DecideAct, Flemming Videriksen tror, at denne aftale kan blive en game-changer for selskabets muligheder på det amerikanske marked, og udtaler:

Potentialet i et strategisk partnerskab med denne store og seriøse spiller er enormt – både på kort og lang sigt. Vores respektive forretningsmodeller er et perfekt match, der kan skabe stor gensidig værdi, og selv en succesrate på 10-20% af det estimerede potentiale vil øge DecideActs omsætning markant.