Den teknologitunge SaaS-virksomhed Hypefactors offentliggjorde i går aftes regnskabstal for 2021, hvor selskabet nåede en ARR-vækst på 58%.
Hypefactors nåede ved slutningen af 2021 en ARR på 7,8 mio. kroner svarende til en vækst på 58%. Året var på flere områder et godt år for Hypefactors. Først og fremmest pga. flere nye kunder og fortsatte investeringer i udviklingen af selskabets software-platform og innovative teknologi, der anvendes af virksomheder til media intelligence/medieovervågning og såkaldt ‘reputation management’.
I indeværende regnskabsår har Hypefactors styrket deres kapitalgrundlag, hvor en gruppe af investorer fra Keystones-netværket, anført af den normalt First North-skeptiske Søren Hougaard, har investeret 6 mio. kroner og Vækstfonden har givet lånetilsagn på 4 mio. kroner. Hypefactors lægger op til at fortsætte væksten i 2022, hvor selskabet forventer at nå en ARR på 10,5-12 mio. kroner.
Selskabets CEO, Casper Janns udtaler ifm. regnskabet:
Significant positive steps ahead were taken in 2021. A growing number of clients joined Hypefactors and our AI based technology continued to develop and improve. The solid commercial progress and the increasing demand for an easier, more data-driven and measurable approach to media intelligence and reputation management, make us enthusiastic and positive about our ability to unleash the substantial international market potential.
No comments! Be the first commenter?