Relesys, som leverer en SaaS-løsning, der hjælper virksomheder med den interne kommunikation og optimering blandt medarbejderne, er på vej på børsen.

Relesys har i dag 160 kunder med mere end 225.000 aktive brugere fordelt over 82 lande. Selskabet har derfor allerede påvist sit internationale potentiale, hvor platformen understøtter 22 forskellige sprog. Blandt selskabets kunder er virksomheder som Salling Group, Matas, Telia, Netto, Royal Unibrew og Vestas.

Ved udgangen af Q3 havde Relesys en ARR på 29,6 mio. kroner, hvilket forventes at nå 30,6 mio. kroner i slutningen af 2021. Herfra forventer selskabet at nå en gennemsnitlig årlig omsætningsvækst i ARR på 35-41% frem mod 2024.

Selskabets nøglemarkeder er Danmark, Holland og Sverige, hvor de ligeledes har etableret datterselskaber. Relesys forventer desuden at udvide til UK, USA og DACH-regionen i de kommende år. I Danmark har Relesys en markedsledende position, og kundegruppen består af 55% retailers. Det estimeres, at 72% af alle ansatte i dagligvarebranchen i Danmark benytter Relesys.

Relesys går på børsen med en pre-money værdi på 250 mio. kroner. Prisen per aktie er 6,25 kr. og minimumstegningen er 608 stk. svarende til 3.800 kroner. Tegningsperioden løber fra i dag d. 9. november og slutter senest d. 22. november.

Du kan læse mere om noteringen her.