RISMA, som er en SaaS-virksomhed, der hjælper virksomheder med at håndtere områder såsom GPDR, risikostyring, ISMS, ESG, finansiel kontrol, ISO-standarder eller andre GRC-områder, har gennem januar offentliggjort flere nye kunder på LinkedIn.

I starten af året bød RISMA velkommen til Moneyflow som ny kunde. Moneyflow er en dansk fintech virksomhed, der tilføjer fleksibilitet i betalinger mellem virksomheder. Derudover har de budt velkommen til MCB og November First, som ligeledes er to danske virksomheder. I sidste uge annoncerede de ligeledes, at de har sat onboarding-forløbet i gang hos Rejsekortet, som er en af selskabets seneste kunder.

RISMA har også været aktive på det svenske marked, hvor de har annonceret Avonova som ny kunde. Avonova tilbyder ydelser inden for arbejdsmiljø og lederudvikling, og har 1.300 medarbejdere fordelt over 130 lokationer i Norge og Sverige.

RISMA understøtter også flere offentlige institutioner. I denne forbindelse har selskabet annonceret Ishøj Kommune som ny kunde. Kommunerne skal forholde sig til GDPR, og i stedet for eksempelvis at gøre brug af et regneark, er det mere effektivt at gøre brug af RISMAs GDPR-værktøj til at identificere områder, hvor personlige data anvendes til at systematisere datahåndtering og til at dokumentere arbejdet i overensstemmelse med den nye forordning.