RISMA har tidligere kommunikeret forventninger om et såkaldt upward shift i salget. I dag meddeler selskabet, at 2022 er startet som forventet.

Således oversteg salget allerede per 1. februar den vækst, som selskabet opnåede i H1 2021. Salget inkluderer bl.a. to kontrakter i Sverige og tre kontrakter i Norge, og de to lande klarede sig overordnet bedre end forventet.

Stigningen i salget er primært drevet af en bredere produktportefølje. Indtil udgangen af Q2 2021, var størstedelen af salget centreret omkring få produkter, især inden for GDPR. RISMA introducerede dog i slutningen af Q2 2021 et nyt produkt suite, som inkluderer otte produkter. Mere end 60% af den nye ARR i 2022 kommer fra kunder, der har købt dette suite.

Den 1. februar tilsluttede Oskar Sinha sig holdet i Sverige. Oskar kommer fra en senior salgsstilling hos Salesforce Sweden, og i 2022 vil han fokusere på at opbygge en stærk tilstedeværelse i Sverige. Hans rolle vil fremover være at stå i spidsen for aktiviteter på nye markeder.

RISMAs ARR-guidance for 2022 forbliver uændret, hvorfor selskabet forventer at nå en ARR på 25-28 mio. kroner svarende til en vækst på 70%. Selskabet har desuden annonceret vognmandsforretningen Poul Møller ApS som ny kunde i dag på LinkedIn.