Hypefactors leverer en platform og teknologi til medieovervågning og reputation management – en teknologi baseret på kunstig intelligens (AI), som virksomhedens softwareudviklere har udviklet gennem en flerårig periode.

Nu lancerer Hypefactors så en såkaldt dedikeret API-løsning (Application Programming Interface), hvor teknologien udbredes til en større kreds af brugere.

Ifm. udvidelsen af produktporteføljen med en API-løsning, har selskabet skabt et nyt brand til denne løsning: Atlastic.ai. Med Atlastic.ai er det muligt at integrere Hypefactors data i eksisterende IT-infrastrukturer og platforme, som der typisk findes i store virksomheder og koncerner.

På den måde kan Atlastic.ai hjælpe Hypefactors med at adressere et større marked, da løsningen nu nemt kan anvendes også i afdelinger som f.eks. marketingafdelinger og økonomiafdelinger, der typisk bruger andre IT-platforme.

Kunderne får adgang til de for dem relevante strømme af globale nyheder og disse medieinformationer bliver samtidig beriget af Hypefactors kunstige intelligens, der giver kunderne dyb indsigt i deres og konkurrenternes omdømme. Ved at adressere et større marked med en international løsning til reputation management, er der potentielt åbnet for flere indtægtsstrømme.

Ved interesse kan man læse mere om Atlastic AI her.